Edelleen terveisiä sairasvuoteelta. Jäitä poltellessa...

Meillähän tämä jälkikasvun yrittäminen on ollut enemmänkin miehen aloitteesta lähtenyt juttu. Mies on kärsinyt vauvakuumeesta koko meidän seurustelun ajan ja on luonnollisesti nyt aivan onnessaan siitä että ollaan yhdessä sitä mieltä että lapsi saa tulla ja on toivottu. Hemmottelee ja hellii minua minkä kerkeää, tekee pieniä yllätyksiä ja lähettelee ihania tekstiviestejä pitkin päivää. On tehnyt sitä koko seurustelun ajan jossain määrin mutta nyt se on ihan hurahtanut. Suunnittelee jo mitä tuo minulle tuliaisiksi aina kun tulee katsomaan minua ja vauvaa sairaalaan...

On tietenkin ihanaa olla hemmottelun kohteena ja tuntea itsensä tärkeäksi mutta nyt kun olen maannut kipeänä kotona niin mies on päättänyt rakastaa minut ruoalla ja herkuilla terveäksi. Mies kantaa karkkia, suklaata ja sipsejä kotiin ja minähän tyttö syön! Ei tämän nyt ihan näin pitänyt mennä. Enemmänkin olen yrittänyt aloittaa terveellisemmän elämän, pudottaa muutaman kilon ja vahvistaa heikkoa selkääni ennenkuin mahdollisesti raskaudun mutta nyt vaan makaankin toinen käsi sipsikulhossa ja toinen karkkipussissa ja katson telkkaria.